GRATIS VERZENDING VANAF €50

Snel geleverd Voor 15:30 besteld dezelfde werkdag verzonden
Goede service niet tevreden met je product = geld terug
Lage verzendkosten €4,95
Gratis verzending bij bestellingen vanaf €50
Whatsapp service +31 6 48 86 21 10

Geen producten in de winkelwagen.

Retourneren & Ruilen

Retourneren

Een retour kan je gemakkelijk aanmelden via ons retourportaal. In een paar simpele stappen kun je hier ook je retourlabel aanmaken en direct betalen.

Klik hier om naar het retourportaal te gaan.

  1. Selecteer het item dat je wilt retourneren met daarbij de juiste retourreden.
  2. Kies hoe de terug betaling moet plaatsen.
  3. Selecteer de vervoerder waarmee je het pakket wilt retourneren.
  4. Verpak de artikelen in de originele verpakking.
  5. Vergeet niet om de pakbon mee te sturen met jouw retourzending.

Online aankopen

Item(s) die online aangeschaft zijn kun je binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling retourneren (op eigen kosten en in de originele verpakking) naar het onderstaand adres.

Adresgegevens

Lina
Ter Steeghe Ring 109
3331 LX
Zwijndrecht

Een retour moet voldoen aan de onderstaande voorwaarden:

  • Het product mag niet gedragen en/ of beschadigd zijn.
  • Na het wassen van de items vervalt de garantie. 
  • Kleding met make-up vlekken worden niet geaccepteerd. 
  • Sieraden mogen niet geretourneerd worden. 
  • Afgeprijsde artikelen en artikelen in de sale mogen niet teruggestuurd worden.

Ruilen

Wil jij een artikel ruilen voor een andere maat? Geen probleem, wij betalen de nieuwe verzendkosten.

  • Geef op het retourformulier aan voor welke maat je het artikel wilt ruilen. Zodra jouw retour bij ons binnen is, sturen wij gratis de juiste maat op, indien deze op voorraad is.

of

  • Bestel de juiste maat zelf om zeker te zijn van het item voordat het uitverkocht is. Stuur de verkeerde maat naar ons op en wij verwerken hem als een normale retourzending.

Klachten

Heb je een product binnen gekregen met een fabrieksfout of een ander defect? Stuur dan een mail naar info@linasfashion.nl samen met foto’s van het defect, dan kijken we samen naar een passende oplossing. Klachten of defecten kunnen alleen retour genomen worden als er vooraf contact met ons is opgenomen. Stuur je pakketje dus niet retour, voordat er een oplossing gezocht is.

Terugstorting

Wanneer je je retour opstuurt, bewaar dan altijd je Track&Trace bonnetje totdat je retour verwerkt is!
 Als wij jouw retour hebben ontvangen zullen wij het bedrag binnen 7 werkdagen terugstorten op jouw rekeningnummer waarmee jij je order hebt betaald. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen en binnen 7 werkdagen na aankomst hebben verwerkt, sturen wij jou een creditnota per mail. Je kunt dan het geld binnen die 7 werkdagen op je rekening of PayPal account verwachten.

Meer informatie?

Je mag ons altijd mailen op info@linasfashion.nl indien je vragen hebt!